تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات
جستجوی آلبوم‌ تصاویر توسط Kalooga
  • بازدید : (377)

سایت‌هایی نظیر فلیکر و گوگل پیکاسا، گزینه‌های مناسبی برای پیدا کردن انواع تصاویر مورد نظر شما می‌باشند، با این وجود اینگونه سایت‌ها هنگامی که بخواهید دسته‌ای از تصاویر در موضوعات مشخصی را پیدا کنید شاید چندان مفید واقع نشوند. در این مواقع سایت Kalooga به کمک شما می‌آید.

این سایت از میان ۴۸۲,۸۳۰,۵۰۸ تصویر که در قالب ۲۵,۴۱۲,۱۳۲ آلبوم می‌باشد،‌ نتیجه مورد نظر شما را به صورت آلبومی و مجزا در وب‌سایت‌های گوناگون پیدا کرده و در اختیارتان قرار می‌دهد. هنگامی که درباره موضوعی مشخصی جستجو می نمایید، Kalooga برای شما ۴ عکس بند‌انگشتی از هر آلبوم می آورد و شما می‌توانید مشخصات آن آلبوم‌ها را ببینید.این مشخصات شامل آدرس آلبوم و همچنین تعداد تصاویر موجود در آن آلبوم می‌باشد. با کلیک بر روی هر کدام از آن ۴ تصویر شما به صفحه اصلی آن آلبوم وارد خواهید شد و سپس می‌توانید به راحتی از تصاویر آن استفاده نمائید.

علاوه بر تمامی این امکانات، شما می‌توانید آدرس تصاویر و آلبوم‌های خود را در وب‌سایت ها و وبلاگ‌های مختلف به این سایت داده تا پس از تائید در پایگاه اطلاعاتی قرار داده شود تا دیگران نیز بتوانند به آنها دسترسی پیدا کنند.

یکی دیگر از مزایای Kalooga، امکان رای دادن به نتایج جستجو در رده های مختلف می‌باشد. همچنین می‌توانید با زدن دکمه Report از خراب بودن لینک آن آلبوم نیز مسئولین سایت را باخبر سازید.

 

kalooga

 

 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
پشتيبان‌گيري امن و كم‌حجم از اطلاعات ارزشمند
  • بازدید : (326)
مقاله آموزشی
 

 
حفظ اطلاعات مهم و کاربردي براي شما از چه درجه اهميتي برخوردار است؟ تا‌به‌حال به اين نكته توجه کرده‌ايد که اگر اطلاعات رايانه‌تان از بين برود چه مشکلي برايتان پيش مي‌آيد؟ يکي از مثال‌هاي ساده‌اي که براي اين مورد مي‌توان بيان کرد و شايد براي شما هم پيش آمده باشد، گم کردن گوشي تلفن همراه يا پاک شدن شماره تلفن‌هاي داخل حافظه آن است. تا به‌حال اين مشکل برايتان پيش نيامده ؟ در صورت بروز چنين مشکلي، چطور و چگونه شماره‌هايي که به‌خاطر نداشته‌ايد را دوباره به‌دست آورديد و با دوستان قديمي‌تان ارتباط برقرار کرديد؟

 

امکان بروز اين‌گونه مشکلات در هر لحظه براي اطلاعات ذخيره شده در رايانه نيز وجود دارد. امروزه کاربران رايانه‌ها روز‌به‌روز در حال افزايش است و وابستگي امور به رايانه‌ها نيز روز‌به‌روز بيشتر مي‌شود. در چنين شرايطي اطلاعات ذخيره شده روي رايانه‌ها از اهميت بسيار بالايي برخوردارند. فرض کنيد براي انجام يک پروژه بيش از 6 ماه است که فايل‌ها و اطلاعات مختلفي را روي رايانه ذخيره کرده و به انجام کارهاي خود مي‌پردازيد .به‌دليل يک بي‌احتياطي، خرابي هارد‌ديسک و ديگر اتفاقات غيرقابل پيش‌بيني اطلاعات شما از بين مي‌رود، چطور مي‌توانيد اطلاعات به‌دست آمده از 6 ماه تلاش خود را بازيابي کنيد؟

 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
ویرایشگر و مبدل فارسی بهنویس
  • بازدید : (395)

در این سایت میتوانید متن فارسی‌ را با حروف لاتین (به صورت mesle in, Pinglish) بنویسید تا در پایین‌ترین ویرایشگر به خط فارسی‌ تبدیل شود. متن نوشته شده را می‌توان به صورت مستقیم ایمیل کرد، به صورت فایل در کامپیوتر ذخیره نمود، و یا آنرا در برنامه یا سایت‌های دیگر کپی‌ کرد. لطفا برای تصحیح تبدیل کلمه روی آن در متن فارسی‌ کلیک کنید.
 

      

قابلیت جدید: امکان ترجمهٔ متن بین فارسی‌، انگلیسی‌، آلمانی‌، نروژی و ده‌ها زبان دیگر در بهنویس فراهم شد. برای بازدید از صفحهٔ مترجم لطفا اینجا کلیک کنید.
 

نوار ابزار بهنویس (Behnevis Toolbar) آماده شد. با نصب این نرم افزار روی مرورگر خود (Internet Explorer یا Firefox) میتوانید از قابلیت‌های بهنویس هنگام بازدید از سایت‌های دیگر، بدون رفتن به سایت بهنویس، استفاده کنید.

ضمنا این سایت برای دوستان خوب وب مستر API لازم جهت قرار دادن این سرویس را در وب سایت شما تهیه کرده است که میتوانید با مراجعه به وب سایت این ویرایشگر نسبت به نصب آن در وب سایت خود اقدام نمایید.
جهت ورود به سایت برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 



 
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
با Grazr، فیدها را به وبلاگتان بیاورید!
  • بازدید : (786)

دلایل و انگیزه‌های مختلفی، گاهی نیاز پیدا می‌کنیم که فید یک وبلاگ یا سایت را در وبلاگمان به نمایش دربیاوریم. با نمایش فید، همواره تیتر آخرین پست‌ها و احیانا خلاصه‌ای از پست، در معرض دید، بینندگان سایت ما خواهد بود.

به شیوه‌های مختلفی می‌توان این کار را انجام داد، مثلا می‌توان در گوگل ریدر یک فید یا پوشه فیدی، را پابلیک کرد و بعد کد لازم برای نمای تیترها را گرفت.

اما سایت خوب Grazr این کار را بسیار آسان می‌کند و امکانات جالبی در اختیار ما قرار می‌دهد.

با رفتن به این سایت و دادن آدرس فید دلخواه، کد لازم برای نمایش فید را خواهید گرفت. شما می‌توانید پوسته، فونت و ابعاد نمایش فید را به دلخواه تغییر بدهید.

اما چیز جالب‌تر این است که می‌توانید به جای دادن آدرس یک فید،  نشانی چند فید را به صورت یک فایل OPML به سایت بدهید، در  این صورت، Grazr، فیدها را به صورت تفکیک‌شده به نمایش  درمی‌آورد.

به علاوه با کلیک بر روی تیتر هر پیست، می‌توان در داخل خود  ویجت، کل مطلب را خواند.

http://www.dl.downloadsara.com/img/filestore/a4/zB6SWmt6IA.Grazr_Logo.jpg._

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
کتاب های درسی دوره های ابتدایی - راهنمایی-دبیرستان- پیش دانشگاهی
  • بازدید : (392)
یادش بخیر اون دوره های بچگی، هر وقت کتابهای مدرسه رو گم میکردیم یا اینکه توی برف و بارون که به مدرسه میرفتیم لیز میخوردیم و می افتادیم توی آب و کتابهامون خیس میشد, و یا خواهر برادر کوچیکترمون کتابهامون رو پاره میکردن یه فصل کتک حسابی از آقا معلم میخوردیم و باید کلی میگشتیم بین آشناها دنبال یه کتاب که اون سال رو تموم کنیم.
امروزه  با پیشرفت تکنولوژی دیگه دردسر های بالا وجود نداره و میتوانید با کمک اداره کل چاپ و توزیع کتب درسی هر کتابی رو هر لحظه که خواستید در قالب فرمت PDF دانلود کرده و استفاده نمایید.

با استفاده از لینکی که برای شما در ادامه مطلب آورده ایم میتوانید تمام کتاب های دوران ابتدایی تا پیش دانشگاهی را دانلود نمایید.
ضمنا راهنمای تدریس این کتابها نیز  در همین لینک برای معلمان عزیز نیز قرار داده شده است که میتوانند استفاده نمایند.


 

 


 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی

صفحه قبل 1 صفحه بعد